salah siapa?

salam,hye semua morning..Dah sarapan ke belom nie?pergi sarapan yang masih belom sarapan Ok..

Ina tak sarapan lagi perut keroncong lagi,sebelom sarapan kita kena buat satu entry dulu..miahaha..

Ok dah2 tutup cerita pasal dah sarapan atau belum..sebuk je ina nie kan..Ok berbalik pada ina punya 

ENTRY  "salah sapa"..Hari khamis lepas EX ina call ina balik..tapi dia pon tak tahu tu ina dia cume 


tanya nie sapa and then dia call bila die dengar je suara ina terus tutup and dia cakap die kenal 


ina..Ina pon time tu memang pelik lah bile ina antar mesej kat dia kadit memang luak 1 sen je 

Ina pikir jugak mybe no tu Ina dah pernah mesej and ina lupa sapa pemilik no tu.lps ina tanya and 


paksa baru dia cakap dia ex ina..tekejut berok lah dibuat nye lama dah tak mesej and call tiba-tiba 

je muncul balik..Lepas je pada tu Ina berblas mesej lah dengan dia angap macam kawan je tak 

lebih tapi dia nak lebih dari tu..Ina dah tentu-tentu ada BF so dia tak leh dah nak ambil tempat BF 


ina..Dia salah kan Ina dalam semua Hal ina pon tak tahu apa masalah dia..Lau betol dia ambil 

dadah sekalipun salah Ina jugak ke?Dia yang wat ina menderita so ina tak leh sesuka hati nak 

maaf kan orang..Semalam dia marah ina habis dengan menghantar mesej :


senang kau cakap aq tak cari kau..
kau pergi bukak sim lama kau tu.
.bapa puluh ribu kali aku call kau tak dapat...sampai
handfon yang kau bagi aku tu jem..rosak..
bile aku kumpul duit untuk beli motor beli handfon
yang boleh bukak facebook..dah dapat handfon,tup2
kau dah ada pakwe..kau maki2 aku..kau tak akan tahu
betapa kecewa  nye aku,motor tu  niat aku kumpul duit
beli motor tu untuk kegunaan untuk alik jumpa kau 
kau tahu tak...aku buat semua nie untuk kau
aku bukan tak tahu yang dokter cinta tu kau
kau ingat aku senang ke nak kene tipu sudahlah..


tu semua mesej yang dia hantar salah Ina jugak ke..Ina rasa tak,lau dia menderita sekali pon 

salah dia bukan salah ina..Ina tak pernah tukar no,dia saja cari alasan untuk kata kan ina

yang salah..pening bile dipikir kan..Ina tak nak dia rosak and keluarga dia salah kan ina

Bukan salah Ina..macam-macam masalah datang..lau membe-membe die padang teruk pada ina

ina redha and ina trima kalau ina dipersalahkan..tu semua kuasa Allah yang tulis apa yang akan 

jadi pada ina kan..sekarang masih memikirkan apa akan jadi dengan hidup-hidup yang akan datang

No comments: