selamat pagi cinta

awak.. hari ni saya belajar sesuatu tentang cinta,baru saya tahu yang cinta

tak boleh diungkap dengan kata-kata..

baru saya tahu yang cinta juga tak boleh diukir dengan janji-janji''

kita perlu menyintai seseorang bukan sebab janji kan awak?

kita perlu ikhlas.

awak hari ni juga saya berlajar sesuatu yang baru,cinta memang perlukan 

pergorbanan..tapi kadang-kadang itu kan awak 

kita perlu korban kan cinta kita,memang kita akan rasa sakit 

tapi ia untuk kebaikan kedua-dua belah pihak ni yang dinamakan

pergorbanan yang sebenar..

tapi...saya nak awak tahu yang saya tak sangup nak kehilangan awak

awak...cinta telah banyak mengajar saya erti kehidupan  

cinta mengajar saya erti kesabaran,cinta mengajar saya erti berusaha

cinta juga mengajar saya untuk menjadi lebih kental dalam meneruskan hidup 

ini...awak mungkin sekarang ramai yang tak percayakan cinta 

saya sedih sangat awak cinta adalah anugerah daripada ALLAH kepada kita

kita perlu guna dengan sebaiknya kan awak..kita perlu hargai

pemberian ALLAH ini.awak mungkin saya tak macam perempuan lain

saya tak romantik tak jiwang..saya tak pandai nak sweet-sweet nie

tapi saya akan cuba kalau itu yang awak nak..sebab cinta mengajar saya untuk

memberi dan menerima..

saya harap persaan cinta awak terhadap saya tak akan pernah hilang. 

No comments: